Érdemes átnézni márciustól érvényes árlistánkat, új hirdetési lehetőségeket is kínálunk. Örömre adhat okot, hogy nálunk is vannak ársapkás termékek, és van, amire érdemes még februárban lecsapni! Az AV csomagokat változatlan áron kínáljunk, újdonság, hogy mobilon bevezettük az extra nagy, 300*600 pixel banner méretet. Készülünk új típusú tartalomhoz kapcsolódó hirdetési lehetőségekkel is, hisz még az év első felében felpörög nálunk a podcast készítés. A címlapi fix árakat a megnövekedett látogatottsághoz igazítottuk, így mobilon az új listaár 1.200.000 Ft + ÁFA / nap, melyhez …
Blog Posts
Az év idén is a tech világ legnagyobb eseményével, a CES kiállítással indult januárban. Az is hagyománynak tekinthető, hogy újságíróink ilyenkor a helyszínről tudósítanak az újdonságokról a téma iránt érdeklődő olvasóknak. Őket érte el a Telex felületein szponzorációs együttműködés keretében a Samsung, még a vártnál is jóval hatékonyabban. 2022. október végén vált biztossá, hogy 2023. január 5 – 8. között Las Vegasból jelentkezhet majd be a Tech rovat, hogy a CES (szórakoztató-elektronikai kiállítás) legérdekesebb eseményeiről, bemutatóiról egyenesen a helyszínről számolhatnak …
Youtube-csatornánkra és cikkbe ágyazva címlapunkra természetesen továbbra kikerülnek ügyfeleink számára forgatott videós anyagaink, az azonban újdonság, hogy a majd 540 ezer követővel rendelkező social oldalunkra is feltöltjük ezeket. A Telex Facebook oldala nem csak a kedvelések és követők számában kiemelkedő a versenytársakkal összehasonlítva. Az organikus elérés, interakciók száma és más mutatók alapján egyértelműen a legelkötelezettebbek és legaktívabbak közé tartoznak követőink, akik nagy számban reagálnak tartalmainkra és osztják tovább azokat. Jó példa erre a Groupama Biztosító megbízásából forgatott videónk, melyben arról …
Ahogy sűrű év volt az ország és a Telex életében is 2022, úgy sales területen is zajlott nálunk az élet. Sikeres együttműködések, kiemelkedő elérések, új és megújuló termékek mellett az árainkat egyelőre még a tavalyi szinten tudtuk tartani. …
A Telex sales csapata nevében szeretnénk megköszönni neked, hogy ebben az eseményekkel teli évben is a partnerünk voltál! Mozgalmas éven vagyunk túl, jól fog esni egy kis kikapcsolódás, elcsendesülés így az év végén. Fogadd szeretettel ünnepi jókívánságainkat! …
Miközben a boltoktól a benzinkutakig mindenhol emelkednek az árak, mi ebben is más úton járunk. Legalábbis egyelőre, ezért is érdemes mihamarabb tervezned velünk. A sales csapat úgy döntött, hogy bár az árak mindenhol emelkednek, mi a Telexnél 2023. januárban és februárban még a 2022-es listaárak szerint várjuk a megrendeléseket. Az elszálló inflációs adatok és a lap folyamatosan javuló teljesítménye mellett szerintünk ez egy jó ajánlat. A 2023. március 1-jétől érvényes árlistánkat január 15. után tesszük közzé. Ajánlatkérésért keress bennünket a …
Az újság indulásával egyidős tervünk, hogy az oktatás területén is tegyünk a tudatos médiafogyasztásért, a kritikus gondolkodásért. Éppen ez a célja hamarosan induló képzéseinknek, melyekre már várjuk a tanárok és diákok jelentkezését. Ahogy fontosak számunkra a fiatalok, úgy becsülik ők a mi tartalmainkat: a látogatottsági adatok alapján ebben a korosztályban piacvezető a Telex. Ezentúl még több tartalmat kínálunk nekik. Ahogy azt cikkünkben is megírtuk, jövőre indul a Telex Akadémia, melynek képzéseire már lehet is jelentkezni. Lesznek ingyenes és fizetős képzéseink …
A világ idén Katarra figyel, mert az ország november közepétől a futball-világbajnokság házigazdája egy hónapon át. A Telex szerkesztősége a helyszínről is tudósított, a sales csapat pedig már nyáron szponzorációs ajánlaton törte a fejét, hogy a sport iránt érdeklődő olvasók olyan hirdetéssel találkozzanak, ami érdekes, releváns. Ahogy persze az is fontos szempont volt, hogy hatékony megoldást kínáljunk hirdetőink számára a világ legnézettebb sporteseménye kapcsán. Így született meg szponzorációs együttműködésünk a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft.-vel, ami kiemelkedően jó eredményeket produkál. …
Új, sütésről, főzésről szóló cikksorozat indult a Telex gasztro rovatában. A cikkeket a Telex témában leginkább otthon lévő újságírója, Ács Bori írja, aki bemutatja, hogy mi keresnivalója van annak a konyhában, akinek az alapvető tudása is hiányzik ehhez. Keress minket, ha hirdetnél új tartalmaink mellett! 2022. november 15-én a rántottakészítés rejtelmeit bemutató cikkel elindult az oktatás a Telex Főzőiskolájában. Bori írásai a teljesen kezdőknek nyújtanak majd segítséget, de szórakoztató, színes tartalom lesz ez szinte mindenkinek, akit kicsit is érdekel a gasztronómia. …
A Telex-szel egyidős, tehát kétéves Észkombájn rovatban minden egyes nap jelenik meg cikk tudományos, történelmi vagy épp popkulturális érdekességekkel. A méltán népszerű tartalmak hirdetői szemmel is értékesek, hiszen annak ellenére is sok olvasó kattint rájuk, hogy értelemszerűen kerülik a megosztó közéleti/politikai témákat. Nemrég jelent meg az első Észkombájn könyv, elindult a tartalmak számára dedikált hírlevél és Facebookon is saját oldalt kapott a rovat, melynek megújulásának részleteiről ebben a cikkben is írtunk. A sebességváltás mellett a lényeg nem változott: továbbra is …
Átalakult a Telexet kiadó Van Másik Kft. Zrt.-vé. Az átalakulás fő célja, hogy a Telex továbbra is a telexeseké legyen, hogy csak a nálunk dolgozók juthassanak részvényekhez. Az átalakulás ügyfeleinket annyiban érinti, hogy a cégadataink is változnak. A hazai médiumok között ebben is egyediek vagyunk: részvényeink teljes egészében a nálunk dolgozók tulajdonába kerülnek. A Telex olvasói támogatásból jött létre, és részben azóta is abból működik, de ma már nagy szerepe van a hirdetési bevételeknek is. Az értékesítésben is a saját …
Tenczer Gábor talán a legismertebb hazai túrázó, aki meg is írja élményeit. Kollégánk régi és új cikkei immár saját rovatot kaptak nálunk, ez a Szépkilátás. A cikkgyűjtemény első szponzora a Magyar Természetjáró Szövetség (MTSZ), amelynek honlapját az együttműködésnek köszönhetően a vártnál is több a téma iránt érdeklődő Telex-olvasó látogatta meg. Az együttműködés keretében 2 héten keresztül jelent meg a szponzorcsík az új rovat nyitóoldalán és tartalmaiban desktopon és mobilon egyaránt. A kampány célja túrázók toborzása volt a Kéktúrázás napjára, amit …