A Telex több céggel éves megállapodás keretében működik együtt, ezek a hosszú távú munkakapcsolatok gyakran évről-évre megújulnak. Interjúsorozatban mutatjuk be sales csapatunkkal jó kapcsolatban lévő állandó ügyfeleinket. Partnereink közé tartozik a Foxpost Zrt., a cég több éve együttműködik velünk online kommunikációjuk támogatásáért cserébe. Bengyel Ádám alapító-vezérigazgatót kérdeztük. Mióta ügyfele a Foxpost lapunknak? Évek óta kedvező csatornaként használjuk a Telex-et célcsoportunk megszólítására. Majd 2021-től a Telex akkor induló webshopjának válhatott szállító partnerévé a FoxPost. Kérem mutassa be röviden az üzleti kapcsolat …
Blog Posts
A Telex nem jogosult még olvasói adójának egy százalékára, de van ötletünk, kinek adják. Ne feledkezzetek meg róla, ajánljátok fel az alapos és fontos anyagokon dolgozó Direkt36 csapatnak, akik írásai nálunk jelennek meg elsőként! A Direkt36, a tényfeltáró újságírás meghatározó hazai műhelye, 2021 óta a Telex partnere. Ha számodra is fontos ez a munka, és még nem döntötted el, hogy kinek juttatod adód 1%-át, mi azt javasoljuk, hogy támogasd a Direkt36-ot és a tényfeltáró újságírást! Ne feledd, a határidő május …
Egy évvel ezelőtt kötöttünk szövetséget az akkor anyagi nehézségek miatt megszűnés szélére sodródott szerkesztőséggel, így született meg a Transtelex. Testvérlapunk léte – a Telexhez hasonlóan – egyéb támogatások híján elsősorban az adományozók és hirdetők kezében van. A potenciális ügyfeleknek hasznos információ lehet, hogy a site olvasói az erdélyi magyarok mellett az ottani közélet iránt érdeklődő belföldi olvasók közül kerülnek ki – elég magas arányban. Már egy éve kötöttünk szövetséget az erdélyi szerkesztőséggel, hogy folytatni tudják munkájukat. A lényeg azóta sem …
Három teljesen új és egy megújult sorozat került ki új stúdiónk falai közül. Az adások rendre a lejátszási listák élén kezdtek a Spotify-on, és ha csak a Youtube publikus adatait nézzük, több új podcast szériánk százezer fölötti nézettséget produkált mindössze néhány hét alatt. Tervezzük a folytatást, várjuk a hirdetőket! Podcastjaink a Youtube mellett saját lejátszónkon keresztül és a legnagyobb platformokon – Spotify-on, Google-n, Apple lejátszókban is elérhetők. A tipikus hallgató (és néző) 28-34 éves férfi, de mindkét nem és az …
A Telex több céggel éves megállapodás keretében működik együtt, ezek a hosszú távú munkakapcsolatok gyakran évről-évre megújulnak. Interjúsorozatban mutatjuk be sales csapatunkkal jó kapcsolatban lévő állandó ügyfeleinket. Első partnereink közé tartozik a Schiller Autó Család Zrt., a cég indulásunk óta együttműködik velünk online kommunikációjuk támogatásáért cserébe. Partner interjú sorozatunk első megszólalója Schiller Márk, a Schiller Autó Család Zrt. schtratégiai és marketing igazgatója, harmadik generációs tulajdonosa. A Schiller Autó Család története 1980-ban kezdődött, amikor Schiller Péter megalapította gumis műhelyét a 13. …
Április 11-től már hallgathatóak is vagyunk: négy podcastunk az ismert csatornákon és saját lejátszónkon keresztül is elérhető már. Zenei, közéleti, bűnügyi és gasztro témáink ügyfeleink számára is érdekesek lehetnek, akár tartalmi, akár display hirdetésben gondolkodnak. Négy, heti megjelenésű podcasttal indulunk, de később újabbak várhatók. A Téma Brückner Gergővel a Telex közéleti podcastja, amelyben hétről hétre, péntekenként a legfontosabb politikai, gazdasági kérdéseket dolgozzuk fel. A műsorban egyrészt telexesek beszélik majd át a témákat, másrészt pedig az adott terület döntéshozóit vagy neves szakértőit kérdezzük. A …
Hagyományosan nagy és aktív követőtáborral rendelkezünk a social csatornákon. Az erős jelenlét újabb mérföldköve, hogy Instagramon 80,8 ezer követővel mi lettünk a legnépszerűbb hazai híroldal. Ráadásul pont egy olyan héten, amikor egy ügyfelünknek készített videónk is nagyot ment. A Telex hagyományosan jól teljesít a social csatornákon, akár a követők számát, aktivitásukat, vagy organikus elérésüket nézzük. Ennek minden bizonnyal vannak korosztályos okai is, hiszen a 40 alattiak körében kiemelten jól állunk olvasottság terén is. Természetesen az is fontos, hogy a social …
Havi vetítéseinken a nézők nagyközönség előtt még nem látható filmeket nézhetnek meg és beszélgethetnek alkotókkal, újságírókkal. Ügyfeleinknek csomagban kínálunk kapcsolódó online hirdetési felületeket és helyszíni megjelenést, melyekkel hatékonyan érhetnek el elkötelezett olvasókat és kulturális érdeklődésű filmrajongókat egyaránt. A filmklub házigazdája Klág Dávid újságíró, ő hívja meg a vetítésekre a szakma jeles képviselőit, beszélget velük és a közönséggel a látottakról. Mint azt meg is írtuk, a vetítések helyszíne a Toldi mozi lesz, az első filmet március elején telt ház előtt mutattuk …
Sok időt töltenek a Telexen női olvasóink is, a fiatalok és a döntéshozók többet, mint bármely más magyar hírportálon. Néhány érdekesség és egy cikksorozat március nyolcadika alkalmából nőknek és férfiaknak egyaránt. A fiatal hírfogyasztók körében jellemzően népszerűek a Telex tartalmai, akár az egyedi látogatók számát, akár az oldalon eltöltött időt nézzük. Az utóbbi adat azt tükrözi, hogy tartalmainkra nem csak kattintanak, azokat alaposan fogyasztják is. Az online hírportálok közül 2023 februárjában a Telexen töltötték a legtöbb időt (5 perc 22 …
Klímazóna címke jelöli a környezetvédelemmel, klímaváltozással foglalkozó tartalmainkat. Havi mintegy húsz, témába vágó cikkünkben ügyfeleink szponzorként jelenhetnek meg banneren és szponzorcsíkon. A január 15-e és február 15-e közötti időszakban megjelent 20 cikkünket összesen 408 ezren olvasták. Ezek az anyagok különböző rovatokhoz tartoznak – a Külföldtől a Tudományon át a Gazdaságig –, témájuknak köszönhetően kapják meg a klímazóna taget. Ebben az időszakban sok egyéb mellett írtunk az óceánok felmelegedéséről és arról, hogy a tengerszint emelkedése hogyan hat az elvándorlásra. Téma volt …
Kemény Zsófi és Merényi Dániel/Grafitember közreműködésével valósult meg az exkluzív és különleges tartalom. Tavaly augusztusban az FH Café ügynökségen keresztül egy cikksorozatra, tehát öt egymást követő és egymásra épülő PR-cikkre érkezett ajánlatkérés. Ügyfelünk nem a hagyományos megoldást választotta, hanem könnyed, képregényes formátumban szerették volna megvalósítani a tartalmakat. Egy sokakat érintő komoly témakört szándékoztak ezzel a szokatlan megvalósítási formával feldolgozni: “Ez az OTP Bank visszaélések kampányának lenne egy fontos pontja…A kampány célja a banki-, nyereményjátékos-, kriptovalutás csalásokra felhívni a figyelmet és tanácsokat adni, …
Érdemes átnézni márciustól érvényes árlistánkat, új hirdetési lehetőségeket is kínálunk. Örömre adhat okot, hogy nálunk is vannak ársapkás termékek, és van, amire érdemes még februárban lecsapni! Az AV csomagokat változatlan áron kínáljunk, újdonság, hogy mobilon bevezettük az extra nagy, 300*600 pixel banner méretet. Készülünk új típusú tartalomhoz kapcsolódó hirdetési lehetőségekkel is, hisz még az év első felében felpörög nálunk a podcast készítés. A címlapi fix árakat a megnövekedett látogatottsághoz igazítottuk, így mobilon az új listaár 1.200.000 Ft + ÁFA / nap, melyhez …