Alig több mint egy éves az After, a Telex popkulturális magazinja. Az elsősorban fiatalok körében népszerű tartalmakra jellemző az erős videós és képi hangsúly. Ennek is köszönhető a sok Youtube és Instagram követő – mindkét felületen …
Blog Posts
Az első Budapest International Film Festival kiemelt médiapartnere volt a Telex. Zenéltünk a nyitóbulin, írtunk a filmekről és az eseményről és még filmklubot is tartottunk. Idén első alkalommal rendezték meg a hiánypótló Budapest International Film Festivalt. A …
Ahogy már beszámoltunk róla korábban is, egyre több és többféle videós tartalom készül a Telexen. Az őszi műsorok indulásával párhuzamosan most azt nézzük meg, melyek voltak eddig az idei kedvencek megtekintések, kedvelések, megosztások és hozzászólások száma …
2020. október 2-án indult el hivatalosan a Telex.hu. Az azóta eltelt négy évben bebizonyosodott, hogy nem csak életképes az ingyenesen elérhető, piaci hirdetéseken és olvasói támogatásokon alapuló piaci modell, hanem az oldal látványos fejlődését is lehetővé …
Megérkezett a Telex műsorainak őszi-téli menetrendje, amiből kiderül, mikor és milyen gyakran találkozhatnak nézőink és hallgatóink videóinkkal, podcastjainkkal. A korábbi, népszerű témáink – mint a közélet vagy a gasztronómia – mellett újakkal is jelentkezünk, szó lesz …
A napi átlagot nézve egyedi látogatószámban (RU) és oldalon eltöltött időben a hazai híroldalak között a Telex lett az első a fiatalok között. A teljes lakosságot tekintve oldalletöltés (PI) terén másodikok lettünk az előző hónapban, amire …
Ahogy a négy éves Telex piaci pozíciója erősödik a szöveges, videós tartalmak és social csatornák elérésének folyamatos növekedésével, úgy a display és a natív hirdetések teljesítménye is egyre jobb. Kiemelkedő nálunk a hirdetések láthatósága, de a …
Négy éves a Telex, ami egy bátor kezdeményezésből mára Magyarország meghatározó online felülete lett. Van mit ünnepelnünk, van miért találkoznunk azokkal, akik nélkül nem létezhetnénk a jelenlegi formában. Közéjük tartozik minden ügyfelünk és hirdetőnk, titeket is …
Naponta többször olvas híreket, érdekli a politika, nagy arányban már videós tartalmakból tájékozódik, és a hazai hírportálok közül a Telexet tartja a leginkább megbízhatónak a magyarországi influenszerek többsége – derül ki abból a június végi kutatásból, …
Mostantól partnereink is részesei lehetnek videós tartalmaink hónapok óta tartó felfutásának, hisz műsorainkban is megjelenhetnek már hirdetésükkel. Így még több emberhez juthatnak el, teljesen új csatornákon és új megoldásokkal – érdemes új kiajánlónkat böngészni. A Youtube-on …
Fél év alatt csaknem három és félszeresére nőtt a Telex Youtube csatornájának* nézettsége, 2,48 millióról 8,49 millióra ugrott a videók megtekintése január és június között. Így az első fél évben több mint 36 millió megtekintést hozott …
Rendkívül nehéz élethelyzetből felálló és tovább küzdő emberekkel mindig nagyon inspiráló beszélgetni. Így volt ez akkor is, amikor Paczuk Ádám EB-ezüstérmes erőemelővel és Szervánszky Zsolt szervátültetésen átesett sportolóval készítettük az interjúkat a Scitec Nutrition májusi kampánya …