Június 9-i elérésünket kitesszük az ablakba: oldalletöltés tekintetében és az oldalon töltött időben is a Telex végzett az élen Magyarországon az eGemius független adatai szerint. A közösségi médiás mérőszámok alapján social és videós felületeinken is verhetetlenek voltunk versenytársainkkal összevetve, de appunk is kiemelkedően teljesített. Ezzel újból bebizonyosodott, hogy amikor valami fontos történik a világban, amivel kapcsolatban szeretnének gyorsan, hitelesen, adott esetben alaposan képbe kerülni az emberek, akkor a Telexre kattintanak. Ezzel pedig hirdetőink is nagyon jól járnak.
A Telex nyerte az olvasottsági versenyt a híroldalak között a választások napján és éjszakáján. A legfontosabbnak tekintett adatok közül oldalletöltésben (8,58 millió PV) megvertük az összes konkurens lapot, de igazán az oldalon eltöltött időben látszik meg az előnyünk a mezőnnyel szemben. A Telexen átlagosan 12 perc 27 másodpercet töltöttek az olvasók, míg ebben a mutatóban a második helyen álló oldalon 9 perc 9 másodpercet.
Sok anyagunkra kattintottak tehát olvasóink, akik a számok tanúsága szerint alaposan olvasták, nézték is tartalmainkat. Az egyedi látogatókat (RU) tekintve sem kell szégyenkeznünk, vasárnap 785 060 olvasó kattintott oldalunkra, amivel a 2. helyet szereztük meg a magyarországi híroldalak között.
Számos korábbi nézettségi csúcsunkat is megdöntöttük, a választás másnapján már egymillió olvasó kereste fel az oldalunkat, a 40 alatti korosztályban a Telexet választották legtöbben Magyarországon.
A kiemelkedő eredmények rengeteg alapos tartalmunk (178 cikk, 481 poszt egy nap alatt) és videóink mellett választási műsorunknak köszönhető, amelyet sokan néztek a Telex.hu tartalmaiba ágyazva, ahogy a YouTube-on is. A legnagyobb videómegosztón rengetegen, majd 530 ezren indították el élő streamünket. Ez az egyedi, tévés közvetítéssel felérő adásunk maratoni lett, vasárnap délután négytől hétfő hajnali fél háromig tartott – több mint 10 és fél órán keresztül.
A közösségi médiában is abszolút győztes a Telex a híroldalak között
A Facebookon csaknem 90 ezer interakciót hozott a választás napja, ami több mint kétszerese a második helyezett közéleti oldal teljesítményének és négyszerese az oldalankénti átlag 23 ezernek. Az Instagramon több mint 55 ezres vasárnapi interakció azt jelenti, hogy több mint 25 ezer felhasználói reakcióval hagytuk le a második helyezettet.
Appunk is bizonyított
Átlagosan 19 perc 7 másodpercet töltöttek felhasználóink a Telex alkalmazásán, amivel majdnem egy percet vertünk a második helyezettre. Megtekintések számában (1 469 416) is az első helyen végeztünk vasárnap, míg egyedi felhasználók számában (105 536) mindössze hajszálnyival – kevesebb, mint 2500 felhasználóval – maradtunk le a dobogó legfelső fokáról.
Ezzel a kiemelt időszakban hirdető partnereink is elégedetten dőlhetnek hátra. Erre példa, hogy a K&H Bank tegnapi mobil címlapi bannere kiemelkedő eredményt ért el: 978 000 megtekintést (AV) hozott.
Választási teljesítményünk tehát jó hír hirdetőink számára is. Elkötelezett olvasóink nagy része ugyanis nem csak egyes tartalmainkat fogyasztja, sokan főoldalunkon, alkalmazásunkon keresztül kezdik a böngészést. A Telex olvasóira máskor és most is jellemző, hogy figyelmüket a tartalomnak szentelve ténylegesen elolvassák, megnézik tartalmainkat – így a hirdetésekkel is többet találkoznak.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!