Erősen kezdte az áprilist a Telex, stabilan az egyik legolvasottabb hírportál vagyunk

Az elmúlt időszakban tovább erősödtek a Telex látogatottsági és nézettségi adatai, több platformon is kirobbanó formában voltunk – ezt pedig nem csak egyedül a közéleti témájú anyagainknak köszönhetjük. Lássuk a nekünk különösen szemet gyönyörködtető számokat és kiválóan teljesítő cikkeket, videókat!

A Telexen április első két hetében az eGemius mérései szerint majdnem 2 millió (1.96 millió) egyedi felhasználót (real user) és több mint 36 millió oldalletöltést értünk el. A real userek számát tekintve a versenytársak között 4., oldalletöltések számát tekintve dobogós, 3. helyezettek lehettünk, ezzel továbbra is a legolvasottabb magyar hírportálok között vagyunk.

A legkiemelkedőbb napokon közel 650 ezer olvasó kattintott a tartalmainkra, az átlag napi egyedi felhasználók számát tekintve (533 ezer) szintén a 3. helyen zártuk április első két hetét. Ahogy mindig, most is büszkék vagyunk arra, hogy az oldalon eltöltött időben stabilan tartjuk kiemelkedő helyünk a versenytársak között.

Ebben az időszakban is javában zajlottak a közéleti események, ennek ellenére számos aktuálpolitikától mentes anyagunk is megmozgatta az olvasóinkat. Írtunk például egy hiánypótló termelési riportot a szelektív hulladékgyűjtésről, körüljártuk a Margit-negyed legújabb szórakozóhelyét, az életmód rovatban a Birkin luxus-táskák jelenségét vizsgáltuk. Az After kísérletezett az Ashton Hall reggeli rutinnal, a Techtud rovatunk pedig írt az időszakos böjtről. A felsorolt anyagok egyenként több mint 80 ezer megtekintésnél járnak, némelyikük már 100 felett van.

YouTube-csatornánkon szintén pezsgést tapasztaltunk: az április első két hetében elért 1,59 millió megtekintés a platformon belüli aktív jelenlétünket és a videós tartalmaink iránti folyamatos érdeklődést tükrözi. Ahogy az olvasótáborunk, úgy a YouTube közösségünk is elkötelezett: ezt mi sem mutatja jobban, minthogy ebben a két hetes időszakban 494 ezer visszatérő nézőnk fogyasztotta tartalmainkat. Nagyot szólt az április 2-án közzétett Most Jövök adásunk Mihalik Enikővel.

Az eredmények hátterében továbbra is az olvasóink iránti elkötelezettségünk, a folyamatosan frissülő, hiteles tartalmaink, valamint az új formátumok és videós törekvéseink állnak. Alig várjuk, hogy partnereink is osztozhassanak a sikerélményeinkben!

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer