Újra bebizonyosodott, hogy amikor fontos dolgok történnek a világban, az olvasók a szokásosnál is nagyobb számban érkeznek a Telexre, ahol sok cikket elolvasnak. Ennek köszönhető, hogy az oldalon eltöltött idő tekintetében már tartósan piacvezetők vagyunk – ami természetesen hirdetőinknek is jó hír.
A februári átlag napi ATS (olvasónként oldalon eltöltött idő) tekintetében tartósan átvettük a vezetést a hazai híroldalak között. A további adatokban is jól teljesítettünk, volt olyan nap, amikor az összes hazai oldal közül a harmadikak voltunk a látogatottságot tekintve, mindössze egy közéleti oldal teljesített nálunk jobban.
A február igen eseménydús időszak belpolitikai szempontból. A Telexnél is megfeszített munka zajlik, ennek feltételei támogatóinknak és hirdetőinknek köszönhető. A rengeteg elkészült fontos, aktuális, alapos tartalmat olvasóink is díjazták – sokan, gyakran és sok időt töltöttek cikkeink, videóink, social csatornáink fogyasztásával.
Havi összevetésben már 2,4 millió ember olvas minket szerte az országban, Ez az időszak megmutatta, mekkora ereje van a nyilvánosságnak – ahogy azt Német Tamás főszerkesztő is megírta, megköszönve olvasóink támogatását.
Időalapú ajánlataink esetén, legyen szó rovatfix cikkoldali megjelenésről vagy címlapi banner(ek)ről, minden esetben AV-becslést is közlünk az ajánlat részeként. Ez a szám historikus alapú, tehát a korábbi napok átlaga alapján készített prognózis, nem előre garantált mennyiség – amit természetesen azért minden esetben próbálunk valóban teljesíteni is.
Így készültünk ügynökségi megrendelőnk, a METs Hungary Pöttyös Túró Rudijának Telex címlapi kampányára is. Az időalapú, 24 órás megjelenésre adott fix ár mellett az ajánlat során 550.000 AV-t becsültünk, ám 2024. február 13-án, a magas olvasottságnak köszönhetően bőven túlszárnyaltuk becslésünket.
Sőt, megdupláztuk az előrejelzést, a bőven 1 millió AV feletti teljesítmény mindenkit, ügyfelet, ügynökséget és minket is örömmel töltött el. Fontos hozzátenni, hogy a bőven túlteljesítő kampány nem járt plusz költséggel.
Ahogy azt sem felejtsük el, hogy az oldalon eltöltött idő tekintetében jelenleg piacvezető pozíciónk szintén jó hír hirdetőinknek. Az, hogy nálunk sok az elkötelezett olvasó, aki nem idetéved, hanem valóban olvas, tartalmat fogyaszt, azt is jelenti, hogy a hirdetésekkel is többet találkozik.
Nem véletlen, hogy a hirdetések láthatóságát tükröző mutatóban is piacvezetők vagyunk.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!