Rövid átmeneti időszak és némi pihenés után a G7 szerkesztőségének életében új időszámítás kezdődött. Újra teljes gőzzel dolgoznak minőségi gazdasági anyagaikon, cikkeik már a Telex nyitóoldalán is elérhetők, hirdetéseiket a Telex sales csapat értékesíti. Az újraindulás mellé első támogatóként az Erste állt.
Néhány héten keresztül csökkentett üzemmódban működött a G7 gazdasági portál. Az újságíróknak ugyan jutott idő a pihenésre, de a háttérben nem állt meg a munka. Ennek eredményeként a Telex főoldalon már megjelennek a G7 cikkek, elsősorban erre dedikált helyen, de egyes esetekben máshol is.
Ahogy a G7 főszerkesztője, Váczi István írja: „Vége az átmenetnek, a lovak közé csapunk, írnám nagy lendülettel, ha a lovak nem mi magunk lennénk. Érdemes lesz naponta legalább egyszer felkeresni a G7-et, de a Telex olvasói is találkozhatnak G7-es tartalmakkal egyrészt az oldalon már megjelent dobozunkban, másrészt pedig időnként a címlap szerves részeként.”
Ahogy korábban is írtunk róla, a lap hirdetéseinek értékesítése is átkerült hozzánk, ezzel kapcsolatban is zajlott a munka. Ennek egyik első gyümölcseként az Erste támogatói jelenléttel és hirdetési kampánnyal jelent meg a Telex nyitóoldali G7 doboz környezetében és a G7 felületén.
Érdekesség, hogy az Erste aktuális kampányának részeként a Telexen támogatott tartalom is megjelent – ezzel is erősítve az üzenet eljutását a különböző célcsoportokhoz.
A G7 a gazdaság iránt érdeklődő döntéshozók lapja, tartalmaik – és így a hirdetések is – mostantól jóval szélesebb közönséghez is eljutnak, hiszen a Telex az egyik legnagyobb elérésű közéleti lap lett.
A hirdetési lehetőségek kapcsán – legyen az display, támogatott tartalom, vagy épp podcast – további infókat itt találsz kérdéssel keress minket a sales@telex.hu címen.