Szerencsés együttállás, amikor a releváns tartalom, a jól időzített üzenet, a tudatos megrendelő és a hiteles médium találkozik: olyan natív cikk született, amely nemcsak jól teljesített, hanem kiemelkedő eredményt ért el. A Telexen június 27-én publikált, orvosszakértő bevonásával készült anyagunk (Nem mindegy, mit és mennyit iszunk – a kardiológus tanácsai a kánikulára) pontosan ezt hozta: 50 ezernél több olvasót és maximális elégedettséget a Szentkirályi ásványvíz részéről.
A cél nem kevesebb volt, mint a teljes ásványvíz kategóriát új megvilágításba helyezni – a csapvíz, szűrt víz és más alternatívák mellett –, közérthetően, mégis szakmailag megalapozottan beszélni kémiáról, mikroműanyagról, visszaváltási rendszerről, fenntarthatóságról úgy, hogy a tartalom végig olvasható és befogadható maradjon. A natív cikk kulcsa az volt, hogy a nyári kánikulában nem csak vizet csepegtettünk, hanem kontextust és szakértővel alátámasztott megbízható információkat is.
A Szentkirályi ásványvíz fenntarthatósági és PR vezetője, van der Wildt Nikolett a megjelenés sikere kapcsán elmondta: „Egy jó natív cikk számos előnnyel rendelkezik: komplex üzenetek, összetett márka- és PR kampányok esetén sokkal jobb platform, mint például egy display, amivel minimális információt lehet közvetíteni. A kampányban vezető médiumokkal dolgoztunk együtt. Minden célközönségnek kicsit más üzenetet közvetítettünk, így aztán nem volt két ugyanolyan cikk, de mégis sok helyen találkozhattak a kampány gondolataival az olvasók. A Telex esetében kezdettől tiszták voltak az elvárások, értettük egymást, és a szakértőknek is köszönhetően rögtön egy professzionális anyag született, amelyet csak minimálisan kellett utólag szerkeszteni. Az együttműködéstől azt vártuk, hogy hozza az eltervezett számokat, ami meg is valósult. Ebben a Telex, mint jól megválasztott platform mellett fontos szerepet játszott az aktuális, megfelelően időzített üzenet is. A kánikulai időszakban publikált natív cikkünkben orvosszakértő bevonásával a folyadék fogyasztás legfontosabb ajánlásait jártuk körbe. Felhívtuk arra a figyelmet, hogy gyakran alábecsüljük a hidratáció valós egészségügyi kockázatait a forró nyári időszakban – és persze azok a gyakorlati tudnivalókra is kitértünk, amelyek kézzelfogható segítséget nyújtanak a dehidratáció, a kiszáradás elkerülésében.”
A Szentkirályi és a Telex együttműködésében benne volt minden, amire a natív tartalomkészítésben kedvencként tekintünk: világos brief, értelmes cél, bizalom a szerkesztőség és a szakértők felé, valamint a vibe, hogy értelme van annak, amit csinálunk. Amikor egy kampány nemcsak működik, hanem hasznos is, az nemcsak a márkának siker, hanem az olvasóknak és nekünk is.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!