A Telex gazdasági és értékesítési igazgatóját, Pusztay Andrást elnökségi taggá választotta a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek.
Az IAB célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése. Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben. Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció.
A tagság 23 szakember közül online szavazással választotta meg az új elnökséget. Az eredményeket a 2022. január 20-i éves beszámoló- és tisztújító taggyűlésen hirdették ki.
Elnök: Sopov István (Adaptive Media)
Tagok:
Média: Dudás Gergely (RTL Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia), Kardos Gábor (Magyar Jeti Zrt.), Dr. Láng Zoltán (Ads Interactive), Pusztay András (Telex.hu)
Ügynökség: Lunczner Ádám (MindShare), Néz Kata (OMG), Novák Péter (Dentsu Hungary)
Hirdető: Bognár Vera (Nestlé), Mérő Ádám (Coca-Cola)
Szolgáltató: Szutor Ferenc (Adverticum/Datame)
IAB elnökség:
András elérhetőségéről és kollégáiról itt találsz infót, a Telex ajánlatait itt éred el.