A választás napja kiemelkedő volt a Telexen látogatottsági szempontból: több mint 800 ezer olvasónk majd 10 millió oldalletöltést generált. Azzal, hogy minden belföldi magyarra jutott körülbelül egy telexes kattintás ezen a napon, a második helyen végeztünk a napi oldalletöltések számában. Van, amiben még jobb helyezést értünk el: a mi tartalmaink böngészésével töltötte el átlagosan a legtöbb időt az olvasó.
Az aktuális választás időszaka mindig kiemelt a híroldalak számára, a választás napja pedig különösen. Ilyenkor a rengeteg információból sokféle tartalom születik, melyeket a hírre és tudásra éhes látogatók előszeretettel fogyasztanak. Ahogy a teljes magyar hírsajtó, a Telex is készült erre az időszakra.
Választási mellékletünk közvetlenül a főoldalról is elérhető volt, adatainkat sokan böngészték, de választási tippjátékunkon is rengetegen megtették tétjeiket (még ha a pontosság inkább a közvéleménykutatókét közelítette is, kevésbé a valóságot). És sokan fogyasztották más felületen is tartalmainkat, élő és vágott videóink nézettsége is kiemelkedő volt Youtube csatornánkon és Facebook oldalunkon egyaránt.
Április harmadikán 814708 egyedi látogatója volt az oldalnak, olvasóink 95915516 -szor kattintottak tartalmainkra. Annak köszönhetően, hogy az átlagos Telex látogató több cikket olvasott el, mint bármely más hazai oldalon a top tízes listáról, a másodikak lettünk az oldalletöltések tekintetében.
Az oldalunkon töltött időben pedig a Telex végzett az élen, hiszen olvasóink átlagosan 16 perc 28 másodpercet töltöttek a választás napján tartalmaink böngészésével. Ez hirdetőink számára is előnyös, azt jelenti, hogy amikor fontos esemény történik Magyarországon, az ő üzeneteik is kiemelkedő hatékonysággal jutnak el a hírek, információk után érdeklődő magyarokhoz.
A Kreatív részletesebb adatait böngészve további érdekes adatokra is fény derül. Arra például, hogy a hazai átlaghoz képest többen olvasnak minket mobilapplikáción keresztül és hogy a fiatal, 18-39 éves korosztályt tekintve szereplünk igazán jól az olvasottsági versenyben. A hirdetők szempontjából kiemelten fontos korosztály majdnem 20 percet töltött aznap a Telexen!
A Telex számára az első az olvasó, emiatt nagyon figyelünk arra, hogy a hirdetés és tartalom aránya ne legyen zavaró olvasóink számára, hanem mindkettő figyelemfelkeltő és érdekes maradjon.
Ajánlatkérésért keressen bennünket a sales@telex.hu címen!
További egyedi ajánlatokért iratkozzon fel hírlevelünkre itt!