„Azokat a márkákat kedvelik, amelyek edukálnak, inspirálnak”

Szeretnénk felhívni a figyelmet egy nemrégiben megvalósult projektünkre, amelynek talán legfontosabb tanulsága, hogy egyedi kérésekre is mindig nyitott a Telex. Az egyedi, általunk fejlesztett kalkulátor beágyazásával megjelenő natív cikkünk megrendelője a Yettel volt, a közös munkáról a cég kommunikációs igazgatóját, Dávid Sándort is kérdeztük.

Ezen cikkünk kapcsán kérdeztük a kommunikációs szakembert a kapcsolódó kampányukról, a natív cikkek előnyeiről és a közös munkáról.

A Yettelnél úgy látjuk, hogy a natív cikkek egyik legnagyobb előnye az, hogy nem tolakodó reklámként jelennek meg, hanem szervesen illeszkednek a tartalmi környezetbe. Telekommunikációs vállalatként azt tapasztaljuk, hogy a felhasználók egyre inkább azokat a márkákat kedvelik, amelyek edukálnak, inspirálnak és releváns információt adnak. A natív tartalom pont erre ad lehetőséget: nemcsak elmondjuk, hanem megmutatjuk, miért fontos a gyors hálózat, és hogyan könnyíti meg a mindennapokat. Ez a fajta hitelesség és kontextusba ágyazottság sokkal erősebb kapcsolatot teremt az olvasóval, mint egy hagyományos hirdetés. ”
– mondta Dávid Sándor.

A cikk különlegessége egy saját fejlesztésű, egyedi kalkulátor beágyazása volt, amelyet a Yettel elképzelései alapján a Telex programozóival és tartalmi területen dolgozó kollégáival közösen fejlesztettük. Arra a kérdésre, hogy miért éppen egy ilyen megoldásban gondolkodtak, Dávid Sándor így válaszolt:

„A cikk egy nagyobb kampány része volt, amelynek középpontjában az állt, hogy a Yettel – az Ookla (2024 Q3-Q4) és a szelessav.net aktuális mérései alapján – Magyarország leggyorsabb mobilhálózatával rendelkezik. A célunk az volt, hogy ezt az előnyt valódi, emberközeli módon mutassuk meg: hogyan spórolhatnak időt az emberek, hogyan lehet gördülékenyebb az életük egy szupergyors nettel. Ezért választottuk az edukatív, interaktív megközelítést. Ez a fajta bevonás sokkal erősebb hatást kelt, mint egy statikus üzenet, mert az olvasó maga fedezi fel az értéket.”

Illusztráció az egyedi fejlesztésű kalkulátorról, forrás: Telex.hu

És hogy miért a Telexet választotta a Yettel?

„Mert az egyik legolvasottabb online médium Magyarországon, különösen a digitálisan aktív, technológia iránt nyitott közönség körében. Ez a célcsoport számunkra kulcsfontosságú, hiszen ők azok, akik értékelik a gyors és stabil internet előnyeit, és akik számára fontos, hogy hiteles forrásból kapjanak információt.” – mondta el Dávid Sándor. 

Számunkra is értékteremtő, a megszokottból kimozdító munkát jelent, amikor az olvasót ilyen különleges kapcsolódási lehetőségekkel érjük el. És természetesen ugyanilyen fontos a partnereinkkel való gördülékeny, összehangolt együttműködés is.

Dávid Sándor szavaival élve:

„A közös munka a Telex csapatával kifejezetten gördülékeny és inspiráló volt. Ez az együttműködés számunkra is bizonyította, hogy mennyire fontos a jó partneri kapcsolat, ha valami igazán különlegeset akarunk létrehozni.”

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer