„– Jéééééézusom, de jó ez!” – Különleges kampány valósult meg a Telexen a Dante Közösségi Alkotótér első születésnapja alkalmából.
A Dante – egy csaknem 300 négyzetméteres alkotótér Budapesten, színházteremmel és klubteremmel – egy rendhagyó születésnapi fesztivált szervezett, amely nemcsak a saját közönsége számára kínált programokat, hanem egy egyedi tartalmi megjelenés keretében – tárcanovella formájában – a Telex olvasóihoz is eljutott.
Korábban írtunk arról, hogy a Telex célja a közéleti történések és aktualitások mellett a kultúrát, szépirodalmat is közelebb vinni az olvasókhoz. 2020-ban indított tárcarovatunk januárban szintet lépett a Telex Hangostárcák elindításával, amelynek első évadában a kortárs magyar tárcanovellákat a Loupe Színházi Társulás színészei olvassák fel.
A kezdeményezés az olvasóink és a YouTube közösségünk körében is váratlan sikereket hozott, amely a nézettségi számokban is tükröződik! Öröm számunkra, hogy hirdetőink is megkedvelték a tárca műfajt, mitöbb, megjelenésüket és üzenetüket is ebben a formában hozták el hozzánk.
A Dante nemrég megjelent PR cikke kiváló példa arra, hogyan lehet egy márkaeseményt szerkesztőségi környezetbe illesztve úgy bemutatni, hogy élményt teremtsen az olvasóinknak is.

Nyitottak vagyunk az ilyen típusú megoldásokra, és örömmel dolgozunk együtt olyan partnerekkel, akik komplexebb, kreatívabb formában szeretnék elérni célközönségüket – legyen szó egy aktuális eseményről, történetről vagy más márkaüzenetről. Különösen szeretjük ezeket tartalmi környezetbe ágyazni nem csak PR cikk, de natív cikk, vagy akár natív videó formájában is.
Várjuk a hasonló egyedi ötleteket partnereinktől!
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!