A világ idén Katarra figyel, mert az ország november közepétől a futball-világbajnokság házigazdája egy hónapon át. A Telex szerkesztősége a helyszínről is tudósított, a sales csapat pedig már nyáron szponzorációs ajánlaton törte a fejét, hogy a sport iránt érdeklődő olvasók olyan hirdetéssel találkozzanak, ami érdekes, releváns. Ahogy persze az is fontos szempont volt, hogy hatékony megoldást kínáljunk hirdetőink számára a világ legnézettebb sporteseménye kapcsán.
Így született meg szponzorációs együttműködésünk a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft.-vel, ami kiemelkedően jó eredményeket produkál. A cikkoldalakon megjelenő szponzorcsík alatti fix roadblock banner is nagyon jó átkattintási arányokat hoz, az átlagos CTR mindig 0,3 felett van.
Elégedett hirdetőnk a következőket mondta az együttműködésről:
„Pont a legjobbkor sikerült megtalálnunk egymást az első együttműködés kapcsán. Aki egy kicsit is érdeklődik a sportok iránt, napi egyszer biztosan megnézi a Telexen a napi híreket a vb-t illetően, tekintettel arra, hogy profi minőségű tartalmak kerülnek ki ebben a témában is. Ez volt a kiindulópont, amit vissza is igazoltatok számok tekintetében. A világbajnokság egyértelműen az év egyik legnagyobb eseménye, még akkor is, ha ezúttal nem egy teraszon tudjuk együtt nézni a meccseket. Mindenképp olyan partnert kerestünk, olyan megjelenésben gondolkodtunk, mely minőséget képvisel, nagy látogatószámú és szakmai a magyar médiapiacon. Minden beszélgetéssel egyre inkább egyértelmű volt, hogy ez működni fog. Nem csalódtunk nem véletlen, hogy előre gondolkodunk a közös projekteket illetően.”
– mondta Hatvani Zoltán, a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. E-kereskedelmi és online marketing vezetője.
A Telex számára az első az olvasó, emiatt nagyon figyelünk arra, hogy a hirdetés és tartalom aránya ne legyen zavaró olvasóink számára, hanem mindkettő figyelemfelkeltő és érdekes maradjon.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!