November 19-én, fennállásunk óta először címlapunk a legfontosabb mutatóban – a valós látogatók számát (RU) tekintve – piacvezető lett. Ezzel hároméves munkánk egy újabb mérföldkövéhez érkeztünk. Külön öröm, hogy a kereskedelmi szempontból fontos 16-40-es korosztályt nézve ez az elsőség immár tartósnak mondható.
Egy online médium címlapi látogatottsága fontos mutató. Amennyiben egy oldal ebben erős, azt jelenti, hogy olvasói elkötelezettek, innen tájékozódnak, tartalmait nem elsősorban keresőből, social csatornák feedjeiből nyitják meg. Ezen a téren a Telex indulása óta kiemelkedően jól teljesít, jellemzően a másodikak voltunk a többi híroldallal összevetve. Ezen a helyezésen tudtunk javítani, reményeink szerint nem egyszeri alkalommal.
A hosszútávú trendeket nézve azt látjuk, hogy az oly fontos 16-40 közötti korosztály körében már tartósan a mi nyitóoldalunk a leglátogatottabb. A fiatalok és fiatal középkorúak legnagyobb részének mi vagyunk nyár óta az az oldal, ahol leginkább érdemes elkezdeni a tájékozódást a világ történéseiről, a júliusban megszerzett első helyezésünk tartósan megmaradt. Talán nem alaptalanul bízunk abban, hogy az After tartalmainak köszönhetően ez a pozíciónk a jövőben még szilárdabb lesz.
Amennyiben a 40-60 éveseket nézzük, stabil a második helyezésünk, a konkurenciához viszonyítva tudott javulni címlapunk teljesítménye. Az idősebbek egyre nagyobb köre nyitja meg a telex.hu-t, de ezen a téren más híroldalak is erősödni tudtak.
Korábban már írtunk további erősségeinkről, arról, hogy belföld rovatunk kiemelkedően népszerű, vagy hogy a cikkeinken töltött idő tekintetében is stabil a második helyezésünk a híroldalak között. Ahogy arról is, hogy hirdetéseink láthatósága és a minőségi hirdetések aránya szempontjából mi vagyunk a legjobbak a hazai piacon.
Büszkék vagyunk a három év alatt elért eredményeinkre, és azon dolgozunk, hogy még jobb partnerei lehessünk olvasóinknak, hirdetőinknek.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!