A jó natív cikkre örömmel kattint a Telex olvasó

Minden natív cikkünket 100 százalékos erőbedobással készítjük, de egyesek nem várt csúcsokat döntenek meg. Több tízezren kattintottak a közelmúltban az E.ON, vagy épp a BioTechUSA cégcsoport támogatásával megjelent cikkeinkre. Arra is van aktuális példánk, hogy egy natív cikkünk, rácáfolva az előfeltevésekre, meglepően magas konverziót is hozott ügyfelünknek.

Megnéztük, milyen tanulságokat vonhatunk le a legutóbbi rekorder natív cikkeinkből.

Az E.ON megbízásából készült natív cikkünkre több mint ötvenezer olvasónk volt kíváncsi. A cikk címével kedvet csinált az olvasáshoz: Százezret kaphat vissza az, aki most korszerűsíti az otthonát, miközben – a cikken töltött időt nézve – tartalmával sem okozott csalódást. Az anyagban családi házak energetikai felújításával és az ezt támogató tanácsadással kapcsolatban edukáltuk az olvasókat. Külön szerencsés, hogy a cikkünk megjelenése után néhány nappal jelentette be a kormány az új otthonfelújítási programot, mely sok családi ház tulajdonosát érinti. Így a Telex témára fogékony olvasói szinte egyszerre értesültek a két lehetőségről.

A BioTechUSA cégcsoport 2023-as eredményeit a cég történetével együtt dolgoztuk fel, a cikk címe: Rekordévet zárt, már 103 országban kaphatók a magyar családi cégcsoport termékei. Ez az anyagunk is hasonló számokat produkált, bizonyítva, hogy olvasóink örömmel kattintanak, ha hazai sikersztori a téma.

Ez a két anyagunk jó példa arra, hogy egy támogatott cikk pont akkor működik, mint amikor egy szerkesztőségi anyag: hasznos és/vagy szórakoztató tartalmat kínál az olvasónak.

Ugyanakkor fontos szempont az is, hogy ügyfelünk számára releváns legyen azok köre, akik kattintanak. Ez a fenti esetekben minden bizonnyal így volt, hiszen a cím is azokat célozta, akik érdeklődnek az energetikai korszerűsítést vagy egy igazi sikersztori iránt.

Létezik a natív tartalmakkal kapcsolatban egy olyan elképzelés, miszerint brandépítésre erős eszközt jelentenek, de leadgyűjtésre, konverzióra nem alkalmasak. Erre ellenpélda az Agora Oktatási Intézet támogatásával megjelent cikkünk: Munkavállalói képzések akár 150 millió forintos vissza nem térítendő támogatással. Az edukáló céllal készült interjú alapú cikk szép számmal hozott jelentkezőket is ügyfelünk számára. 

Támogatja a hatékony elérést, hogy natív cikkeink 24 órát töltenek főoldalunk kiemelt helyén, majd a cikkoldali ajánlókban is megjelennek.

Fontos hozzátenni, hogy a jó cím és számok ellenére sem működne a tartalom, ha olyat ígérne, amit nem tart be. Erről szó sincs, ahogy az ingyenes energetikai tanácsadás, úgy a céges sikertörténet és a minőségi támogatott képzésekről szóló anyag is releváns, érdekes és valós infókat kínált az olvasóknak.

Köszönjük hirdetői és ügynökségi partnereinknek, hogy minket választottak!

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer