A lejátszási listák élén kezdtek a Telex podcastjai

Három teljesen új és egy megújult sorozat került ki új stúdiónk falai közül. Az adások rendre a lejátszási listák élén kezdtek a Spotify-on, és ha csak a Youtube publikus adatait nézzük, több új podcast szériánk százezer fölötti nézettséget produkált mindössze néhány hét alatt. Tervezzük a folytatást, várjuk a hirdetőket!

Podcastjaink a Youtube mellett saját lejátszónkon keresztül és a legnagyobb platformokon – Spotify-on, Google-n, Apple lejátszókban is elérhetők. A tipikus hallgató (és néző) 28-34 éves férfi, de mindkét nem és az összes korosztály fogyasztja ezeket a tartalmainkat. Jó visszajelzés a munkánkra, hogy a Spotify-on azok többsége, akik kattintanak adott részre, végig is hallgatják azt.

A Telex After már jól bejáratott brand a tematikus podcastek között, akit érdekel a könnyűzene, biztosan találkozott már néhány, Sajó Dávid által vezetett adással. Ha csak a Youtube adatokat nézzük, látjuk, hogy a néhány héttel ezelőtti epizód, melyben Majkával beszélgetett, már most kiemelkedő, 90 ezres nézettséget ért el, de majdnem ennyien kattintottak Youtube-on a ByeAlexes részre is.

Brückner Gergő kollégánk gazdasággal, közélettel foglalkozó új podcastja, a Téma is kiemelkedő számokkal indult. A legtöbben, több mint 78 ezren a Lázár Jánossal készített interjút nézték meg, de a többi adást is sokan indították el és kommentelték Youtube-on.

A Nyomozó – Szerepjátékos gyilkosság egyedülálló a hazai piacon, rengeteg háttérmunka eredményeképp dolgoz fel egy megtörtént bűnügyet. A Munk Veronika és Janecskó Kata által készített izgalmas és tanulságos podcast első epizódjára már több mint 15 ezren kattintottak a Youtube-on.

Az Ízfokozóban Ács Bori Keve Marci szakáccsal beszélget, de nem receptekről, konkrét ételekről, hanem gasztronómiával kapcsolatos nagyobb témákról. Az epizód, melyben azt a kérdést járják körül, hogy mitől lesz egy étel finom, csak a Youtube-on majd 18 ezer érdeklődőt ért el.

A tartalmak a többi platform mellett a Telexen cikkekbe ágyazva és gyűjtőoldalon is elérhető, így a hirdetői lehetőségek is sokfélék. Ugyan a fenti tartalmaink további epizódjai még megjelenésre várnak, mi már tervezzük a folytatást. Régi és új témákkal is jelentkezünk majd, illetve támogatott podcast indításában is gondolkodunk.

Potenciális hirdetőinknek ajánljuk a saját felületeinken, podcast környezetben megjelenő display hirdetési megoldásokat, a tartalomba ágyazott megjelenési lehetőségeket és a támogatói jelenlétet egyaránt.

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer