Rendkívül nehéz élethelyzetből felálló és tovább küzdő emberekkel mindig nagyon inspiráló beszélgetni. Így volt ez akkor is, amikor Paczuk Ádám EB-ezüstérmes erőemelővel és Szervánszky Zsolt szervátültetésen átesett sportolóval készítettük az interjúkat a Scitec Nutrition májusi kampánya részeként a Telexen megjelent natív anyaghoz.
Körmendy Zsoltot, a Scitec Nutrition marketingkommunikációs vezetőjét kérdeztük, milyen volt velünk dolgozni. A cikket pedig itt lehet elolvasni.
A Scitec Nutrition májusi „Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” kampányában olyan hétköznapi hősöket mutatott be, akik átlagon felüli akaraterőről és kitartásról tettek tanúbizonyságot, amikor egy nagyon nehéz élethelyzetből – többek között – a súlyzós edzés segítségével sikerült felállniuk.
Milyen elemei voltak a kampánynak?
A kampányt egy több lábból álló – audiovizuális és írott formátumú – erős PR kampány is kiegészítette, melyben részletesen bemutattuk a hat kampányarc történetét a nyilvánosságnak. Ennek egyik fontos eleme volt a Telex.hu-n megjelent natív anyag, hiszen ez nem egyszerűen az adott életútra fókuszált, hanem a kampányarcok személyes motivációit és tanácsait is bemutatta.
Miért volt fontos a Scitecnek, hogy a bemutatott sportolók történetét minél többen megismerjék?
Szerettük volna átadni azt az üzenetet, hogy a márka azoknak is szól, akik a hétköznapjaik során súlyos problémákkal szembesülnek és kapaszkodót keresnek egy mély élethelyzetből történő felálláshoz. Emellett meg kívántuk mutatni, hogy a súlyzós edzés mentálisan és fizikálisan is jótékony hatású lehet, illetve olyan motivációt adhat, ami segíthet túllendülni egy komoly mélyponton. Ez a kampány – filozófiánkkal összhangban – azt is hirdeti, hogy a súlyzós edzés nem csupán a testépítőké, és mi nem csupán hozzájuk akarunk szólni, hanem mindenkihez, aki komolyan űzi az edzőtermi edzést.
Miért a Telexen képzeltétek el a natív cikket?
Egyfelől azért esett a választásunk a Telexre, mert ezzel a kampánnyal alapvetően nem a core célcsoportunkhoz szerettünk volna szólni, hanem azokhoz, akik sokszor sztereotípiákkal élnek a súlyzós edzéssel kapcsolatban, illetve azokhoz, akiknek motivációra van szüksége a sporthoz, vagy bármilyen egyéb tevékenységhez. Mivel a Telex széles olvasótáborral rendelkezik, akik ráadásul fogékonyak az érzékenyebb emberi történetekre, így megfelelő platformnak találtuk üzeneteink közvetítésére.
Másfelől, korábban már többször dolgoztunk együtt a Telex.hu csapatával, akik mindig magas színvonalú anyagokat készítettek az együttműködéseink során, „jó érzékkel” nyúlnak a natív műfajához. Elégedettek vagyunk, hiszen ismét kiváló anyag készült, amit ráadásul a számok is visszaigazoltak, hiszen egy “jól” kattintott cikk lett az oldalon, sokan voltak kíváncsiak a két kampányarc tanácsaira.
Milyen visszajelzéseket kaptatok a kampányra?
Több pozitív visszajelzést is kaptunk, vásárlóktól és nem Scitec vásárló olvasóktól is. Külön öröm volt számunkra, amikor a kampány arcaival való további kommunikáció lehetőségét kérték tőlünk olyan emberek, akik hozzájuk hasonló problémákkal küzdenek, azzal, hogy további motivációt nyújthassanak számukra. A szakma is elismerte a munkánkat, a Marketing & Média online hasábjain is beszámoltunk a kampányról.
Terveztek folytatást?
A natív együttműködéseket a Telex csapatával biztosan folytatjuk, hiszen ez egy igényes és hatásos eszköze a branded üzenetek kommunikációjának, ami mellé pozitív végeredmény is társul.
Emberi történeteket is biztosan mutatunk még be, ahogy eddig, úgy a jövőben is. A “Kortalanul” elnevezésű tavalyi kampányunk kiváló példa erre, hiszen annak az aktivitásnak a fókuszában a súlyzós edzés kortalansága állt. Hiszünk benne, hogy az ilyen, és ehhez hasonló történetek segítenek közelebb hozni a súlyzós edzést az átlagemberekhez, akik ezáltal új, eddig nem ismert változást hozhatnak az életükbe, motiváló példájukon keresztül pedig másokat is mozgásra inspirálhatnak.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!