Giro d’Italia 2022. – 3 hetes szponzorációs együttműködés a Telexen

2022. május 4 – május 29. között a Gasztro és a Fotó, de legfőképpen a Sport rovatunk tudósított a világ egyik legnépszerűbb sporteseményéről. Ez alatt a 25 nap alatt a korábban tervezettnél több, 50 olyan anyagunk született, ahol dedikált támogatói megjelenést is biztosítottunk.
Nem csak egyedi, az ügyfelünk arculatához illeszkedő szponzorcsíkkal (külön desktop és mobil változatban), hanem cikk-közi bannerekkel (desktop esetén 640×360, mobil oldalon pedig 300×250) egyértelműsítettük hirdetőnk szerepét. Erre egy-egy cikk hosszától függően akár egy cikken belül 2 hirdetési zónát is használtunk, a többi zónát inaktívvá tettük, hogy más hirdető ne jelenjen meg.

Támogatott (natív) cikkeink esetén is hasonlóan jártunk el – így csak a cikk megjelenését támogató ügyfelünk hirdetésével találkozik az olvasó (amennyiben a támogató igényli ezt, szponzorált cikkeink jellemzően hirdetés nélkül jelennek meg).
A szerkesztőségi cikkek közül legalább öt a címlapon belül kiemelt helyen, vezető anyagként jelent meg, a lead-en alkalmanként 750.000 AV forgalommal. Anyagaink népszerűségét bizonyítja, hogy a cikksorozatunk a háromhetes verseny végére elérte a 700.000 PI-t, támogatónk bannerein pedig 1.000.000 AV forgalom mutatkozott.
A jövőben szinte minden nagyobb érdeklődésű többnapos eseményt, fesztivált vagy sportrendezvényt hasonlóan kiemelten kezelünk, így biztosítva lehetőséget támogató partnereinknek a megjelenésre.

A Telex számára az első az olvasó, emiatt nagyon figyelünk arra, hogy a hirdetés és tartalom aránya ne legyen zavaró olvasóink számára, hanem mindkettő figyelemfelkeltő és érdekes maradjon.

Ajánlatkérésért keressen bennünket a sales@telex.hu címen!

További egyedi ajánlatokért iratkozzon fel hírlevelünkre itt!

Site Footer