Januártól Kenessey Adrien vezeti a Telex értékesítési csapatát

A Telex 2020 októberi indulása óta eltelt időszak a gőzerővel zajló szerkesztőségi munka mellett az építkezésről is szólt. Az, hogy a támogatói és pályázati források mellett hirdetői bevételekre is szüksége van a több mint 70 fős csapatnak, már az indulás pillanatában egyértelmű volt. A szerkesztőség munkáját támogatandó sorra csatlakoztak a marketing és értékesítés különböző területein nagy tapasztalattal bíró kollégák.

Ennek a bő egy éves folyamatnak betetőzése, hogy Kenessey Adrien személyében immár dedikált értékesítési vezetője is van a Telexnek. Érdekesség, hogy Adrien szakmai pályafutása során több régi-új kollégával dolgozott már együtt, így nem túlzunk, ha azt mondjuk, összeszokott csapat tesz azért, hogy a Telex és hirdetői közös projektjei eredményesen záruljanak.

Kenessey Adrien – Fotó: Ajpek Orsi/Telex

Adrien diplomáját reklám-marketing szakon szerezte a SZÁMALK és az University of Scranton képzésén. Közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik az online média és marketing területén. Digitális területen 2003-ban a Indexnél kezdett, ahol később senior account managerként kapcsolattartója volt számos hazai nagyvállalatnak és médiaügynökségnek. Ezt követően az Axel Springer kiadóban az online stratégiáért és üzletfejlesztésért felelt, majd több évig dolgozott ügyfél oldalon: a Gemius Hungary marketing managereként, valamint az Opten marketing vezetőjeként. 2015-től a Central Médiacsoport direkt hirdetési csoportját vezette, projektmenedzserként pedig a NőkLapja weboldal hirdetői piacra történő bevezetését is segítette.

A Telexhez az IAB Hungarytól érkezett, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai szervezete, itt 2020-21 között az ügyvezetői teendőket látta el.

Adrien elérhetőségéről és kollégáiról itt találsz infót, a Telex ajánlatait itt éred el.

Site Footer