Milyen fizetett tartalomra kattint a Telex olvasó?

Melyek voltak az utóbbi időszak népszerű támogatott tartalmai, PR cikkei és videói, milyen témákat szeretnek az olvasóink? Lássuk konkrét példákon keresztül!

Sok mindenen múlik, hogy adott cikket hányan olvasnak el, az időjárástól kezdve a Telex aznapi általános olvasottságáig rengeteg összetevője van. A legfontosabb azonban, hogy az adott téma és cím érdekes legyen, hogy azt érezzük, érdemes kattintani. Nézzük az utóbbi év natív és PR tartalmait ebből a szempontból!

A Német Turisztikai Hivatal számára rendszeresen készülnek adott városokról, tájegységekről szóló cikkeink. Az, hogy a közéleti fókuszú Telexen egy ilyen cikket is sokan olvasnak, meglepő lehet, de ha hozzátesszük, hogy a Szépkilátás rovat cikkei is népszerűek, vagy hogy a támogatott cikk szerzője Zubreczki Dávid, már érthető a magas olvasottság.

Karácsony időszakában jelent meg egy cikkünk a Vodafone támogatásával, mely a rengeteg pozitív hozzászólás alapján a Facebookon is sokakat elért. A szöveg sikerét nem kell magyarázni, ismert, népszerű színészek és egy megható ünnepi történet – kit ne érdekelne?

Hasonlóan egyértelmű, hogy miért olvasták sokan ezt, a Skyshowtime támogatásával készített anyagunkat. A listacikkeket általában szeretik az olvasók, ebben az esetben ráadásul hasznos tanácsokat is kaptak tőlünk – megtudhatták, hogy mit érdemes megnézni az éppen induló szolgáltató kínálatából.  

Szerették olvasóink a MOL Campusról szóló fotós, interjús cikkünket, ahogy azt is, amikor a BioTechUSA üzeméről készítettünk videós anyagot – ahova elsőként jutottak be újságírók. Ki ne szeretne belesni a színfalak mögé?

Na és kit ne érdekelne az egészsége? Nem véletlen, hogy sokan olvasták ezt az interjúnkat, melyet egy urológus főorvossal készítettünk. A Budai Egészségközpont számára tavaly egész cikksorozatot írtunk, mindegyiket jól olvasták – részben személyes érintettség miatt.

A Telex oldalain a PR-cikkek is nagyon jó elérést produkálhatnak, ehhez a címlapi elhelyezés minden alapot megad. Szintén egészségügyi témájával aratott ez a cikk, az átképzéssel elérhető álomfizetés témája pedig ennek és ennek a tartalomnak hozta meg a népszerűséget.

Tavaly forgatott videóink közül a Scitec támogatásával, Kathi Béla főszereplésével készült anyagunk különböző változatai mentek a legnagyobbat. A Facebookon jóval többen megnézték, mint Youtube-on, de igazán nagyot a belőle kivágott telexes rész tarolt, mely a TikTokon több mint 900 ezer embert ért el, összességében pedig bőven egymillió fölött látták a különböző platformokon.

Támogatott cikkeink itt érhetők el, videóinkat erre találod, a PR-cikkek gyűjtőoldala pedig innen érhető el.

A támogatott cikkek gyűjtőoldala

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer