Kimagasló láthatóság és Brand Safety a Telexen

Hirdetési szempontból fontos információ, hogy a Telex cikkoldalain és mobil felületein futó bannerek láthatósági aránya 70% feletti. Az olvasón túl a Telex számára is kiemelten fontos a megfelelő hirdetői környezet, ezért az ebből a szempontból érzékeny vagy problémás tartalmakat reklámmentessé tesszük.


Ez kampánytervezési szempontból azt jelenti, hogy a hirdetések láthatósága kiemelkedő, a böngészőablak aktív részén jelennek meg, azaz a hirdetési üzenetek könnyen és jól észlelhetően érnek célba az olvasók döntő többségénél. A látható pixelek arányára és időtartamára vonatkozó adatok jellemzően igen kedvezőek a Telexen a hirdetők számára – mobilon és desktopon a hirdetések 50%-a legalább 1 egybefüggő másodpercig jelen van.

Az eddigi visszajelzések alapján az érzékeny tartalmak reklámmentessé tétele továbbra is fontos hirdetési szempont, aminek a Telex minden nap eleget tesz.

Az Önszabályozó Reklám Testület etikai kódexe alapján nem helyezünk ki reklámot érzékeny tartalmak környezetébe. Olyan – saját jogon összeállított – kulcsszavak mentén, amelyek nem megfelelő hirdetési környezetet adnak, nem jelenítünk meg hirdetéseket.

Kérés esetén a hirdetőtől is befogadunk kulcsszavakat tartalmazó listát.


A Telex számára az első az olvasó, emiatt nagyon figyelünk arra, hogy a hirdetés és tartalom aránya ne legyen zavaró olvasóink számára, hanem mindkettő figyelemfelkeltő és érdekes maradjon.

Ajánlatkérésért keressen bennünket a sales@telex.hu címen!

További egyedi ajánlatokért iratkozzon fel hírlevelünkre itt!

Site Footer