Népszerű címlap és rovatok, valamint kiemelkedő oldalon eltöltött idő – ezek a legfőbb érveink a Telex fix mellett. Ez a hatékony eszköz immár a – szintén remekül olvasott – legfrissebb cikklistánk felületén is elérhető.
A Telex 2023 júliusában is stabilan a második az oldalon eltöltött relatív idő részesedésben a hírpiacon. Az összes híroldalon eltöltött idő 34,23%-a a piacvezető felületen realizálódik, a Telex 17,87%-kal a második, megelőzve másik konkurensünket, mely 16,58%-kal harmadik. (Forrás: Share of time – eGemius 2023 július)
Májusban büszkén számoltunk be arról, hogy a Telex Belföld rovatát olvasták a legtöbben. Címlapunk és a Belföld rovat mellett kiemelkedő látogatottsággal bír Külföld és Gazdaság rovatunk is, így nagy biztonsággal tervezhető ezekre fix, idő alapú megjelenés (kampány).
Rovat oldalakon desktopon Roadblock (640*360), Half page (300*600) és medium rectangle 300*250 formátum, mobilon pedig 300*250 pixel méretű banner megjelenésre van lehetőség.
A rovat fix megjelenések mellett újdonság, hogy a Legfrissebb gyűjtőoldalon is megjelenhet banner fixen, vagy AV alapon, 300*600, illetve 300*250 pixel méretben.
Itt mindig a legújabb, legnépszerűbb tartalmaink pörögnek, sok olvasót elérve.
A fix árak érvényesek 2023 december 31-ig, az új felülettel kapcsolatban és kérdéssel keress minket!
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!