Nagyon jól teljesít a Telex a híroldalak csatornáinak versenyében a követőket és az elérést nézve is. Vezető helyen áll a YouTube-on, az Instagramon és a TikTokon is, de a Facebookon is dobogós a független portálok között – ami partnereinknek is jó hír. Social média sztori csomagunkkal natív tartalmaik a Telex Facebook és Instagram sztorijaiban is megjelenhetnek, több tíz-vagy százezer accountot elérve. Összegyűjtöttük a legfrissebb számokat, a hirdetési lehetőségeket és betekintünk a követőink összetételébe is.
Bár még csak 5 éves a Telex a YouTube-on, de a maga 316 ezres feliratkozószámával és napi átlag 80 ezer megtekintéssel erős versenyző a hírportálok csatornái között.
Partnereink figyelmébe: Közvetlenül is részesei lehetnek a szerkesztőségi Telex videók és hanganyagok felfutásának, hiszen tavaly óta ezek a tartalmaink reklámokat is befogadnak – a részletekről itt lehet tájékozódni. Partnereink natív videóit a tavaly indított Telex Támogatott Tartalmak Youtube-csatornára is feltöltjük, ez a felületünk is jól teljesít, nem ritka a videónként 20 ezres megtekintés sem – erről bővebben itt lehet olvasni.

Instagramon (136 ezer követő) egyértelműen a Telex vezet: csak az elmúlt egy hónapban 26 millió megtekintést értek el a tartalmaink, amivel több mint egymillió accountot értünk el! Követőink ráadásul nem csak megnézik a posztokat, hanem elég aktívak is: ugyanebben az időszakban 800 ezer interakciót (like, save, comment, share) is generáltak az általunk megosztott képek, videók, sztorik. Összetételét tekintve a Telex Instagram-oldalának közönsége zömével budapesti, csaknem kétharmaduk 18-34 év közötti, és a nők a felülreprezentáltak.
Partnereink figyelmébe: social media sztori csomagot is vásárolhatnak ügyfeleink. Ennek segítségével a Telex Facebook és Instagram sztorijaiban jelenik meg natív tartalmuk, közvetlen átkattintási lehetőséggel.
Nem kell szégyenkeznünk a Facebook-elérésünk miatt sem, itt 630 ezren követnek minket jelenleg, amivel dobogós helyen vagyunk a független közéleti portálok között. A követőink között a Facebookon szintén magasan vezetnek a budapestiek, viszont kiegyenlítettebb a közönség korcsoport és nemek szerinti megoszlása: nagyjából negyedük 25-34 év közötti, kb ugyanennyien 35-44 év közöttiek, több mint tizedük pedig 45-54 év közötti nő. Az elmúlt egy hónapban 4,1 milliós elérésünk volt, 3,4 millió interakció (like, comment, share, save).
Partnereink figyelmébe: a natív cikkekhez továbbra is elérhető a Telex Facebook-oldalán történő megosztás, videó esetén akár közvetlenül – nem linkként is.
A legfiatalabbakat elérő közösségi csatornánknak, a Telex TikToknak 79 ezer követője van, ami több mint kétszer annyi, mint a második helyen álló független közéleti hírportálé.
Gyere és szállj fel a Telex-vonatra, kövess minket és akár lendíts egyet a közösségi média eléréseden is!
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!