Megérkezett a Telex műsorainak őszi-téli menetrendje, amiből kiderül, mikor és milyen gyakran találkozhatnak nézőink és hallgatóink videóinkkal, podcastjainkkal. A korábbi, népszerű témáink – mint a közélet vagy a gasztronómia – mellett újakkal is jelentkezünk, szó lesz kultúráról vagy épp addikciókról is. Érdemes a hirdetési lehetőségeket is böngészni!
Már írtunk korábban arról, mennyire meredeken emelkedik videós tartalmaink nézettsége, ahogy a nyár óta elérhető hirdetési lehetőségekről is, most a teljes aktuális műsorpalettát mutatjuk be. Mindegyik műsorunk megtalálható a Telex YouTube és Spotify-csatornáin, a Google és az Apple podcastok között, illetve a Telexen és az Afteren kísérő cikkel egyaránt.
– A több százezres nézettséggel futó műsorunk, a Most jövök Fábián Tamással és a közéleti fókuszú Téma Brückner Gergővel hetente váltják egymást keddenként az év végéig.
– Az elsősorban popkulturális trendeket körüljáró After csütörtökönként, az After+ műsor kéthetente jelentkezik.
– Az amerikai elnökválasztás izgalmait boncolgatjuk továbbra is az Elektorban, ami nagyjából kéthetete jelentkezik egészen az új amerikai elnök január beiktatásáig, utána pedig külpolitikai műsor lesz helyette.
– A 2026-os magyarországi parlamenti választásra forduló 2026 nevű műsorunk nagyjából hetente jelentkezik majd, interjú, élő adás vagy elemzés formájában.
– Az Ízfokozó című gasztroműsorunk Ács Borival és Keve Marcival kéthetente szombatonként élesedik majd, összesen 10 részben.
– Az egyik fenti műsorba sem illő, de fontos témákat és jelentősebb cikkeinket a szerzőjükkel a Telex Extrában dolgozzuk fel.
Terveink a közeljövőre
– Hamarosan indul a függőségekről szóló Felvonó című műsorunk, 6-8 adást tervezünk, kéthetente, várhatóan szombaton, október elejétől.
– Karácsonytól, illetve 2025-től a Telex tárcák műsorban színészek (például Lovas Rozi és Lengyel Tamás) olvasnak fel novellákat.
A közelmúltban befejezett fejlesztéseknek köszönhetően mostantól partnereink fenti műsorainkban több formátumban is megjelenhetnek: a műsorok elején feltűnő támogatói szpot, a virtuális reklám (beúszó banner) és a klasszikus 5-15 másodperces reklámszpot közül lehet választani a céltól – brandépítés, sales felhívás – függően. A technikai részletektől az árazásig az ezen a linken található kiajánlóban lehet tájékozódni.
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!