Partner interjú – Varjas Gabriella, EspressoShop.hu

A Telex több céggel éves megállapodás keretében működik együtt, ezek a hosszú távú munkakapcsolatok gyakran évről-évre megújulnak. Interjúsorozatban mutatjuk be sales csapatunkkal jó kapcsolatban lévő állandó ügyfeleinket. Partnereink közé tartozik az EspressoShop.hu Kft., akik több éve együttműködnek velünk online kommunikációjuk támogatásáért cserébe. Varjas Gabriella marketingest, webshop vezetőt kérdeztük.

Mióta vagytok ügyfelei lapunknak? 

Azt hiszem talán a Telex legrégebbi partnere vagyunk, kapcsolatunk még az indexes időkben indult. Az EspressoShop.hu-val stabilan több mint 10 éven át szállítottunk prémium kávét és teát az index.hu-nak, és amikor a szerkesztőség felállt, nekünk egyértelmű volt, hogy mi a Telexszel folytatjuk tovább.

Varjas Gabriella – Fotó: EsperssoShop.hu Kft.

Mutasd be kérlek röviden az üzleti kapcsolat lényegét!

A jó kávét mindenki szereti, ez egy szerkesztőségben pláne igaz: ha kávé van, minden van! A Telexet is megalakulása óta látjuk el minőségi kávéval, teával, az olasz Cellini, illy és MOAK a fő termékeink, illetve prémium Dammann teánk és más  italaink is vannak. Elsősorban barter alapon működünk együtt, azt gondolom ez mind a Telexnek, mind nekünk win-win helyzet. Mi adjuk a Telex kollégái munkáját segítő kávét, teát, forró csokit, cserébe hirdetést kapunk a felületeiken.  

Büszkék vagyunk rá, hogy bár többször is próbáltak minket más kávés cégek kigolyózni, a Telex is értékeli az évtizedes fennálló kapcsolatunkat, hűséges maradt hozzánk. Nekünk is, és a Telexnek is fontos a zöld vonal, a fenntarthatóság, így mi az irodákat ellepő, és fenntarthatónak az erős PR ellenére sem tekinthető kapszulás kávék helyett komposztálható ESE POD kiszerelésű adagos kávét viszünk a szerkesztőségnek. Így megmarad a higiénikus adagos kávézás, de mégis fenntartható, nem mérhetetlen mennyiségű szemetet termelő megoldásként, felesleges sallangok nélkül.

A cégeink szellemisége másban is egybevág: a Telex Akadémián ingyenesen adják át a tudást az újságírói munkáról a fiataloknak, mi pedig hamarosan a Kávéegyetemünk barista kurzusán biztosítunk ingyenes oktatást egy hátrányos helyzetű fiatalnak, akit ezzel segíthetünk jobb munkalehetőséghez.

Mi az együttműködés legnagyobb előnye számotokra? 

A Telex olvasói teljes mértékben a mi prémium termékeinket vásárló közönségből kerülnek ki. Mivel webshopot is működtetünk, így evidens, hogy kis cégként is elsősorban inkább – a kevesebb több elve mentén – ilyen magas presztizsű felületen érdemes hirdetnünk. Nekünk előnyös, hogy barterben tudunk együttműködni, és kifejezetten látom a hosszú évek építkezésének eredményét, hogy nemcsak ritkán, hanem kis felületen, de folyamatosan jelen tudunk lenni.

Bár fő bevételi forrásunk a vendéglátós, viszonteladói értékesítésből származik, ezen a területen is fontos láb a webshopunk, és persze a vendéglátósok is olvasnak Telexet.

Amennyiben volt ilyen, emelj ki kérlek egy nálunk futott sikeres kampányt vagy más jellegű sikeres projektet!

Rovat szponzorációs megjelenésünk van általában, ami segít az EspressoShop.hu márkájának építésében, és közvetlen eladást célzó kampányokban is. Új webshopra álltunk át, új logó, új cég, most költöztünk új irodába, ahol végre bemutató-, és barista oktatótermet is ki tudunk alakítani. Újrapozícionáljuk magunkat, mivel bővítjük termékválasztékunkat, egyre inkább multibrand webshop leszünk, és az olasz kávék és a tea mellé további, új trendekbe illeszkedő, teljesen új kategóriát képviselő italokat is forgalmazni kezdünk. Mint például a JNPR alkohol nélkül készülő párlatok, vagy a DRYK tej helyettesítő növényi italok. A Telexen jelenítjük meg először az új logót, és kuponos akciót is hirdetünk.

Van olyan tartalom a Telexen, amit előszeretettel fogyasztasz? 

Szeretem az életmód cikkeket, az Észkombájnt, mivel imádok túrázni a Szépkilátás cikkeket, de az a legjobb, hogy mindig találok a Telexen érdekes, alapos, láthatóan hosszú ideig és rengeteg erőforrás felhasználásával készült anyagot.

Amennyiben van ilyen, emelj ki egy dolgot, amiért másnak is ajánlanád, hogy a Telexen hirdessen.

Egy hiteles felületen megjeleníteni a saját márkánkat hiteles marketing.

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer