Alig több mint egy éves az After, a Telex popkulturális magazinja. Az elsősorban fiatalok körében népszerű tartalmakra jellemző az erős videós és képi hangsúly. Ennek is köszönhető a sok Youtube és Instagram követő – mindkét felületen szép kerek feliratkozószámokat értünk el.
Médiás közhely, hogy a fiatalok nem fogyasztanak hagyományos médiát. Nemhogy híroldalakat nem látogatnak, de már tévét sem néznek, ezért csak a social térben és a videókkal érhetők el. Ez a Telex-szel kapcsolatban csak részben igaz, a mi olvasóink között a híroldalakkal összehasonlítva magas a fiatal olvasók aránya.
Ez részben épp az Afternek köszönhető, melynek videós interjúit, tévés és egyéb szöveges tartalmait fogyasztó fiatalok a Telex cikkeit is olvassák. Akkor is, ha nem feltétlenül a címlapról, hanem külső felületekről érkeznek.
Például a Youtube-ról, ahol a követők száma már több mint 40 ezer, vagy épp az Instagramról, ahol szintén a közelmúltban lépte át a követők száma a kerek 10 ezret. Igen szép számok ezek, még a social felületeken sok szempontból piacvezető Telex majd 300, illetve 127 ezres követőszámaival összehasonlítva is.
Az After felületein olyan közönséget érünk el tehát mi, jelenlegi és potenciális partnereink, melynek tagjait más médiumokon keresztül igen nehéz lenne megszólítani. Szeretnél te is kommunikálni az After fiatal közönségének? Itt találod a médiaajánlatunkat, ha pedig tartalmi együttműködésben gondolkodsz, erre nézz körül!
Ha pedig még nem láttad, ajánljuk az elmúlt időszak néhány kedvelt After műsorát a YouTube csatornáról:
Valamint a hetente rendszeresen jelentkező After streaming- és lemezajánló legutóbbi részeit az Instagramról:
Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!