Egyre erősebb a most 4 éves Telex, felpörögtek a hirdetéseink is

Ahogy a négy éves Telex piaci pozíciója erősödik a szöveges, videós tartalmak és social csatornák elérésének folyamatos növekedésével, úgy a display és a natív hirdetések teljesítménye is egyre jobb. Kiemelkedő nálunk a hirdetések láthatósága, de a PR cikkek és támogatott tartalmak átlagos olvasottsága és a videós anyagok nézettsége is jól láthatóan emelkedik címlapunk erősödésével együtt. Októbertől a címlapi fix felületek árait a megemelkedett eléréshez igazítjuk, javasoljuk ügyfeleinknek, számoljanak mindezzel!

Címlapok teljesítménye (napi átlag) – Zárul az olló a Telex és a piacvezető között!

Forrás: eGemius, 2022. január – 2024. április

Közeledik a negyedik szülinapunk, ami jó alkalom egy rövid visszatekintésre. 

A Telex támogatásokból jött létre, az egyedi kísérletből mára a hazai piac megkerülhetetlen szereplője lett. Hirdetőinknek is köszönhetően tartalmaink mindenki számára elérhetőek – így aki fontos témákkal kapcsolatban szeretne tájékozódni, annak hiteles, független hírforrásként elérhetők vagyunk. 

Miben erős a Telex?

Napi látogatószámban és cikkolvasottságban a legnagyobb közéleti oldalakkal versenyzünk, amikor pedig valami fontos történik a világban, egyes mutatókban mindenki mást előzünk. Elkötelezett olvasóinknak köszönhetően különösen erős nyitó oldalunk látogatottsága, ahogy az oldalon eltöltött időt tekintve is kiemelkedő a teljesítményünk, de a fiatalok elérésére is büszkék lehetünk.Az utóbbinak is köszönhető, hogy videós tartalmaink és social média csatornáink is jól teljesítenek. A Facebookon kiemelkedő organikus elérést és interakció számot hoznak posztjaink, Instagramon és TikTokon pedig követőszámban sincs híroldal, amely felvenné velünk a versenyt. Youtube csatornánk több mutatóban is piacvezető, gyakran azokat a csatornákat is megelőzve, melyek kifejezetten videós tartalmak készítésére specializálódtak.

Az elmúlt időszak eredményei is folyamatos növekedést tükröznek: amennyiben az egy évvel ezelőtti átlagos olvasottsági adatainkat hasonlítjuk össze a mostanival, masszív növekedést látunk. Ez nem csak a szerkesztőségi anyagainkra igaz, hanem a nálunk futó hirdetések teljesítményére is.

És miért érdemes nálunk hirdetni? 

A display jellegű hirdetések láthatósága nálunk a független mérések szerint kimagaslóan jó. Szöveges és videós támogatott tartalmaink és PR cikkeink átlagos olvasottsága pedig a szerkesztőségi anyagokéhoz hasonlóan, jól láthatóan emelkedik – csak az elmúlt egy évben 20 százalékot meghaladóan.

Új hirdetési árjegyzékünk böngészésekor érdemes az infláció mellett ezt is figyelembe venni, valamint azt is, hogy egyes áraink indulásunk óta (!) nem változtak. Hiszünk benne, hogy minden tényezőt figyelembe véve nálunk valóban érdemes hirdetni – kampányaink teljesítménye és ügyfeleink visszajelzései egyaránt ezt igazolják. 

Aktuális G7 árlistánkat pedig itt találjátok.

Készüljünk együtt az év végi intenzív hirdetési időszakra! A legközvetlenebb visszajelzést számunkra a foglaltsági számok jelentik – ezen a téren sincs okunk panaszra. Ügynökségi és hirdetői partnereinknek egyaránt javasoljuk, hogy – főleg a fix megjelenések tervezésekor – időben keressék a Telex értékesítő csapatát részletekkel, megrendeléssel kapcsolatban!

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer