Mozgalmas és eredményes évet zárt a Telex hirdetések terén is

2024 minden szempontból eseménydús volt, akár a világpolitikát akár a hazai közéletet nézzük. A Telex is rengeteg emlékezetes anyagban dolgozta fel a történteket, immár négy éve bizonyítva, hogy van helyünk a piacon független, hiteles és fontos médiumként. Szerkesztőségi tulajdonban működő lapként nem tudnánk hirdetési bevételek nélkül fejlődni – ezért fontos, hogy ebből a szempontból is eredményes évet zártunk.

Majd egymilliárd oldalletöltés, amivel a Telex a harmadik a hazai híroldalak között. Éves átlagban második, rendszeresen piacvezető eredmény az oldalon eltöltött időben, a 35 év alattiak körében és a címlapi látogatottság tekintetében. A Telex.hu YouTube csatornáján 472 videó, 65 millió megtekintés és 8,5 millió órányi nézési idő. Aktivitás és követőszám szempontjából piacvezető social média jelenlét a különböző csatornákon, növekvő szerkesztőség. A 2024-es év a puszta számok tekintetében is jól mutatja, hogy a négy éve, egyedülálló módon olvasói támogatások segítségével indult oldalunk folyamatosan fejlődik. Lássunk néhány további konkrétumot!

A Telex a maga útját járja az értékesítés területén is, év elején bővült 10 főre sales csapatunk. Az egyik oka ennek az, hogy tavaly a portfóliónk is bővült, hiszen a G7 gazdasági lap is a tulajdonunkba került, így már ennek felületeit is mi értékesítjük.

Tartalmi együttműködések terén is eseménydús volt a tavalyi év, PR-cikkből megjelent nálunk az ötszázadik, de saját gyártásban készülő támogatott tartalomból is több mint 300-at élesítettünk már partnereinkkel együttműködve. És hogy milyen a jó és sikeres natív tartalom? Egyre több támogatott videót is készítünk, immár 61 érhető el ezekből a tavaly indított új, önálló és publikus Youtube csatornánkon, ahol a MOHU számára forgatott tavalyi anyagunk már elérte a 30 ezres nézettséget.

Arról is beszámoltunk, hogy saját felületeink mellett a social csatornákon is sikeres a Telex. Van, ahol aktivitásban, máshol követőszámban vagy épp videóindításban tudtunk piacvezető pozíciót elérni, köszönhetően 622 ezer Facebook és 129 ezer Instagram követőnknek, a TikTokon vagy épp a Youtube-on aktív Telex olvasóknak és nézőknek.

Idén a videós tartalmaink is kiemelkedően népszerűek voltak, legyen szó adott témát alaposan feldolgozó anyagról, komoly beszélgetésről, élőzésről vagy humorosabb videóról. Sokan nézik mozgóképes tartalmainkat a kereskedelmileg fontos 18-34 éves korosztályból is, akiket a hagyományos médián keresztül egyre nehezebb elérni. Műsorainkat, podcastjainkat is rengetegen hallgatják, nézik – melyekből 10 féle készült a tavalyi évben párhuzamosan.

Tavaly is bebizonyosodott, hogy a Telex közéleti újságként továbbra is akkor a legfontosabb hivatkozási pont, amikor fontos dolgok történnek a világban és Magyarországon. A választások napján oldalletöltés tekintetében és az oldalon töltött időben is az élen végeztünk az eGemius független adatai szerint. A közösségi médiás mérőszámok alapján social és videós felületeinken is verhetetlenek voltunk versenytársainkkal összevetve, de appunk is kiemelkedően teljesített.

Büszkék lehetünk arra, hogy a legmegbízhatóbb híroldalak között tartanak minket számon.   És arra is, hogy ugyan a fiatalokkal kapcsolatban az az általános nézet, hogy nem érdeklődnek a közéleti tartalmak iránt, a mi olvasóink között a piaci átlagnál jóval nagyobb a számuk.

Ez többek között a tavaly egy éves születésnapját ünneplő Afternek is köszönhető. A portfóliónkba tartozó G7 a gazdaság iránt érdeklődő, magas státuszú olvasókat, a Transtelex és a Telex English a határon túli magyar és idegen nyelvű olvasókat éri el. 

Ajánlatkérésért keress bennünket a sales@telex.hu címen, termékeinkkel, árainkkal kapcsolatban itt találsz infókat!

Site Footer