Új, sütésről, főzésről szóló cikksorozat indult a Telex gasztro rovatában. A cikkeket a Telex témában leginkább otthon lévő újságírója, Ács Bori írja, aki bemutatja, hogy mi keresnivalója van annak a konyhában, akinek az alapvető tudása is hiányzik ehhez. Keress minket, ha hirdetnél új tartalmaink mellett! 2022. november 15-én a rántottakészítés rejtelmeit bemutató cikkel elindult az oktatás a Telex Főzőiskolájában. Bori írásai a teljesen kezdőknek nyújtanak majd segítséget, de szórakoztató, színes tartalom lesz ez szinte mindenkinek, akit kicsit is érdekel a gasztronómia. …
Blog Posts
A Telex-szel egyidős, tehát kétéves Észkombájn rovatban minden egyes nap jelenik meg cikk tudományos, történelmi vagy épp popkulturális érdekességekkel. A méltán népszerű tartalmak hirdetői szemmel is értékesek, hiszen annak ellenére is sok olvasó kattint rájuk, hogy értelemszerűen kerülik a megosztó közéleti/politikai témákat. Nemrég jelent meg az első Észkombájn könyv, elindult a tartalmak számára dedikált hírlevél és Facebookon is saját oldalt kapott a rovat, melynek megújulásának részleteiről ebben a cikkben is írtunk. A sebességváltás mellett a lényeg nem változott: továbbra is …
Átalakult a Telexet kiadó Van Másik Kft. Zrt.-vé. Az átalakulás fő célja, hogy a Telex továbbra is a telexeseké legyen, hogy csak a nálunk dolgozók juthassanak részvényekhez. Az átalakulás ügyfeleinket annyiban érinti, hogy a cégadataink is változnak. A hazai médiumok között ebben is egyediek vagyunk: részvényeink teljes egészében a nálunk dolgozók tulajdonába kerülnek. A Telex olvasói támogatásból jött létre, és részben azóta is abból működik, de ma már nagy szerepe van a hirdetési bevételeknek is. Az értékesítésben is a saját …
Tenczer Gábor talán a legismertebb hazai túrázó, aki meg is írja élményeit. Kollégánk régi és új cikkei immár saját rovatot kaptak nálunk, ez a Szépkilátás. A cikkgyűjtemény első szponzora a Magyar Természetjáró Szövetség (MTSZ), amelynek honlapját az együttműködésnek köszönhetően a vártnál is több a téma iránt érdeklődő Telex-olvasó látogatta meg. Az együttműködés keretében 2 héten keresztül jelent meg a szponzorcsík az új rovat nyitóoldalán és tartalmaiban desktopon és mobilon egyaránt. A kampány célja túrázók toborzása volt a Kéktúrázás napjára, amit …
Ahogy cikkünkben is megírtuk a Telex indulásának második évfordulója utáni kedden minden idők második legolvasottabb napja következett 904 000 egyedi látogatóval. Ezzel az egész magyar internet második leglátogatottabb oldala volt aznap a Telex az applikációt is beleszámítva. Ennél is komolyabb eredmény, hogy a 18–55 éves korcsoportban a Telexet olvasták a legtöbben, a 15-25, 15-35, 15-45 és 15-55-ben egyaránt. Azokban az időszakokban, amikor fontos történések vannak itthon vagy a világban, a fiatalok elsődleges hírforrása tehát már a Telex. Az indulás idején az …
A támogatott tartalmak átfutási ideje rengeteg mindentől függ. Az elkészült anyagot ügyfél oldalon gyakran többen is átnézik, a módosítási, véglegesítési körök így elhúzódhatnak. Videó esetében ez fokozottan igaz, hiszen az esetleges újravágás időigényes feladat. Mutatunk egy példát arra, hogy lehet ezt gyorsan, hatékonyan csinálni. Amikor az ALDI ügynöksége felvetette, hogy forgassunk a Voltra kitelepült üzletről és grillteraszról, mindketten tudtuk, hogy az időfaktorra figyelnünk kell. Az olvasó számára addig érdekes a téma, amíg van aktualitása, míg tart a fesztivál. A tervezett timing …
2022. május 4 – május 29. között a Gasztro és a Fotó, de legfőképpen a Sport rovatunk tudósított a világ egyik legnépszerűbb sporteseményéről. Ez alatt a 25 nap alatt a korábban tervezettnél több, 50 olyan anyagunk született, ahol dedikált támogatói megjelenést is biztosítottunk.Nem csak egyedi, az ügyfelünk arculatához illeszkedő szponzorcsíkkal (külön desktop és mobil változatban), hanem cikk-közi bannerekkel (desktop esetén 640×360, mobil oldalon pedig 300×250) egyértelműsítettük hirdetőnk szerepét. Erre egy-egy cikk hosszától függően akár egy cikken belül 2 hirdetési zónát is …
A választás napja kiemelkedő volt a Telexen látogatottsági szempontból: több mint 800 ezer olvasónk majd 10 millió oldalletöltést generált. Azzal, hogy minden belföldi magyarra jutott körülbelül egy telexes kattintás ezen a napon, a második helyen végeztünk a napi oldalletöltések számában. Van, amiben még jobb helyezést értünk el: a mi tartalmaink böngészésével töltötte el átlagosan a legtöbb időt az olvasó. Az aktuális választás időszaka mindig kiemelt a híroldalak számára, a választás napja pedig különösen. Ilyenkor a rengeteg információból sokféle tartalom születik, …
Februárban 3,9 millió néző volt kíváncsi a Telex szerkesztőségi videóira, ezzel megdőlt az eddigi nézettségi rekordunk, amelyet 2021 őszén az előválasztás időszakában értünk el. A csaknem négymillió videóindítást 25 önálló anyaggal értük el, 153 percnyi szerkesztőségi anyaggal, Földes András afganisztáni riportfilmjével, valamint a választási műsorainkkal. Februárban 4 stábunk tudósított az orosz-ukrán háborúról Ukrajna négy különböző pontján. Az itt készült videóinkat egy erre létrehozott listán tudod végigböngészni. Februárban már javában zajlott a választási kampány is Magyarországon. Videós stábunk az ország minden …
A Telex gazdasági és értékesítési igazgatóját, Pusztay Andrást elnökségi taggá választotta a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. Az IAB célja az online, interaktív, digitális marketing és …
Hirdetési szempontból fontos információ, hogy a Telex cikkoldalain és mobil felületein futó bannerek láthatósági aránya 70% feletti. Az olvasón túl a Telex számára is kiemelten fontos a megfelelő hirdetői környezet, ezért az ebből a szempontból érzékeny vagy problémás tartalmakat reklámmentessé tesszük. Ez kampánytervezési szempontból azt jelenti, hogy a hirdetések láthatósága kiemelkedő, a böngészőablak aktív részén jelennek meg, azaz a hirdetési üzenetek könnyen és jól észlelhetően érnek célba az olvasók döntő többségénél. A látható pixelek arányára és időtartamára vonatkozó adatok jellemzően igen …
A Telex 2020 októberi indulása óta eltelt időszak a gőzerővel zajló szerkesztőségi munka mellett az építkezésről is szólt. Az, hogy a támogatói és pályázati források mellett hirdetői bevételekre is szüksége van a több mint 70 fős csapatnak, már az indulás pillanatában egyértelmű volt. A szerkesztőség munkáját támogatandó sorra csatlakoztak a marketing és értékesítés különböző területein nagy tapasztalattal bíró kollégák. Ennek a bő egy éves folyamatnak betetőzése, hogy Kenessey Adrien személyében immár dedikált értékesítési vezetője is van a Telexnek. Érdekesség, hogy …